Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Založení a optimalizace reklamy na facebooku pro konkrétní e-shop
Karkošová, Martina ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Tato bakalářská práce s názvem Založení a optimalizace reklamy na Facebooku pro konkrétní e-shop se zabývá marketingovým využitím sociální sítě Facebook se zaměřením na internetový obchod Rodinnebaleni.cz. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část pojednává o internetovém marketingu, sociálních sítích, Facebooku a reklamě na něm. V praktické části se budu zabývat založením reklamní kampaně pro e-shop rodinnebaleni.cz na Facebooku. Jednotlivé poznatky budou vyhodnoceny podle ukazatele PNO. Z výsledků bude zjištěno, jak jsou jednotlivé reklamní sestavy účinné, a budou vydána doporučení pro optimalizaci vedoucí k nejvyššímu možnému výkonu této kampaně.
Kontextová reklama Google AdWords
Procházková, Anna ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Koubalíková, Jitka (oponent)
Práce se věnuje tématu kontextové reklamy se zaměřením na Google AdWords. Cílem práce je založení účtu kontextové reklamy pro neziskovou organizaci TJ Sokol a zhodnocení úspěšnosti a potenciálu zavedení této formy reklamy u malých neziskových organizací. V teoretické části je definována kontextová reklama včetně její stručné historie a principu, na kterém funguje, srovnávány systémy kontextové reklamy v České republice a zmíněny výhody a nevýhody tohoto druhu reklamy. Práce se podrobněji zaměřuje na popis systému Google AdWords od založení účtu po jeho jednotlivé součásti, kterými jsou kampaně, reklamní sestavy, klíčová slova, inzeráty a konverze. Pojednává také o propojení s analytickou službou Google Analytics. V praktické části práce je charakterizován proces tvorby účtu Google AdWords u neziskové organizace TJ Sokol. Jsou zde popsány přípravy, které bylo nutné před vytvořením účtu realizovat, průběh budování účtu i jeho optimalizace. Závěrečné hodnocení výsledků realizace kontextové reklamy je dále zobecněno na malé neziskové organizace a vycházejí z něho také obecná doporučení pro úspěšnou realizaci reklamních kampaní prostřednictvím služby AdWords.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.